torsdag 16 september 2010

Äntligen färdig....

....med min blogg......

Jag vill börja med att rikta ett stort tack till lilla Blomma som har hjälpt mig igång. Visste inte riktigt vad jag skulle trycka på för knappar för att vara säker på att datorn inte skulle explodera. Tack vännen min för att du hjälpte mig.......jag vet att vi inte känt varandra så länge men du ska veta att jag tycker mycket om dig.....

Anledningen till att jag skaffade mig en blogg var att jag en dag hade en konversation på facebook med en av mina vänner......hon råkade försäga sig och sa att inte alla bloggar handlade om mig......(vilket jag naturligtvis trodde).....och då kände jag att jag  var tvungen att skaffa mig en blogg som garanterat handlade om mig.....

Ops....nu hinner jag ju inte mer för jag har lovat att lägga min yngste son, men jag kommer igen...

Hej hej....

Inga kommentarer: