tisdag 26 oktober 2010

Hallå jag lever faktiskt.....

men har lite svårt att komma igång och blogga.....vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om men jag får väl sno från svägerskan.....

1. Mitt favvo-ord: Rumpa

2. Mitt minst favvo-ord: köper (när det betyder att man typ går med på någonting)

3. Vad får mig igång: Ett dopp i poolen och en kall öl....

4. Vad får mig "åff": Falskhet och tjuriga ungar

5. Mitt favorit-svärord: Eat shit and die (kommer från en t-shirt jag har med samma text)

6. Mitt favorit-ljud: En öl som öppnas....

7. Ett ljud jag avskyr: Kritljud på svarta tavlan......usch......

8. Ett annat yrke jag skulle vilja testa: Arkeolog

9. Ett yrke jag inte skulle vilja ha: Gynekolog

10. Vad säger Gud den dag jag kommer: Vänd om, du har kommit fel, du skulle tagit av neråt och inte uppåt.....

Nu ska jag snart iväg på årsmöte i majblommekommitén, hur jag nu halkade in där.......men jag får ju äta gott hoppas jag, annars vet jag faktiskt inte vad vi ska göra där.....hahaha.....tur att jag inte är ordförande.....

Hoppas att ni alla har haft en bra dag och att fortsättningen blir detsamma.....

Byebye.....

2 kommentarer:

gladmymlan sa...

lövely:) du lever även i blogg-världen o inte bara på redigt:)

löven u!!! o fan ja skulle nog med sagt Gynekolog:) måste vara ett förfärligt yrke att ha:)
kram på sej bästaste svägerska

Ankan sa...

Härligt härligt,,,du får ju skriva om,,,,dej =)
Kramen den håriga kvinnan