lördag 11 juni 2011

Resfebern......

...........börjar infinna sig.....

Nu är det snart dags för familjen att dra iväg på vår efterlängtade route 66 tripp och resfebern börjar göra sig gällande.

Det mesta av planeringen är färdigt, vilket vore konstigt annars, med tanke på att vi har planerat resan i över ett år nu ;-).......

Om exakt en vecka sitter vi på Heathrow och väntar på att hoppa på planet som ska ta oss till Chicago.

Just nu är det packande som gäller och se till så att man inte glömmer något viktigt.

Ska försöka att blogg med jämna mellanrum under resans gång så jag kommer ihåg vad jag gjort när jag kommer hem......

Kram kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag kommer att följa din resa med spänning! En liten tjänst kan du väl göra åt lilla lilla mig ;) ät en Cupcakes..

Önska all lycka inför resan och på resan! kram kram