tisdag 14 juni 2011

Tandläkarbesök.....

..........................resulterade i att jag ska få en bettskena..........
Gött.....därför jag ofta vaknar med huvudvärk.....

Fick iallafall ett provisoriskt tandskydd som jag får ha tills vi kommer hem från Usa. Sedan dags att prova ut en skena till natten......Ska även göra rörelseträning enligt beskrivning....hahaha....undra hur ofta jag kommer att komma ihåg det då.....

Nu fixa mat, utvecklingssamtal med lillkillen och sedan fortsätta packa......
......har jag tur så får jag även besök av Sanna i kväller.....

Hej svejs...

1 kommentar:

gladmymlan sa...

Bettskena is the good stuff:))) längtar redan efter dej trots att ni inte åkt än darling:((!
men jag vet ni kommer ha sket-kul och det ä ni värda gumman lilla!
tänk vad underbart det är med drömmar som förverkligas:)!
...glöm bara inte bolaget innan ni åker, jag nöjer mej med lite cider i kylen å ett par tre flaskor dooleys, men maddelutt vill nog ha lite viin mä...poolpartyna du vet:)
Löve u höres i morrn:)