torsdag 23 juni 2011

Staunton med omnejd....

Gårdagen började med att leta reda på Cozy dog drive in för lite frukost. Vi käkade gott där och tittade på allt som fanns på väggarna....jag köpte några kylskåpsmagneter i souvenirshoppen......och skrev i gästboken..

Sedan bar det iväg mot Staunton.....vi åkte på en massa småvägar för jag råkade visst ställa in GPS:en på undvik motorvägar och kortaste vägen så vi guidades ut på vägar som man inte ens visste fanns......men det var tur det för annars hade vi inte hittat ett ställe med Children of the corn stämmning......

Vidare i Staunton hittade vi till slut till Country classic cars där Jonas återigen hamnade i en dröm.....De hade ca 600 bilar......visar bara min favo här.....


 
Bäst att hålla koll på ungarna också......

Sedan drog vi vidare till St Louis där vi tänkte åka flodbåt på Mississippi, men floden var översvämmade så det gick inte några turer för man kom inte ut till båtarna......Men vi kollade in "The arch"

Sedan åkte vi vidare till Eureka där vi checkade in på Motell 6........och ungarna fick äntligen bada i pool....;-)


Poolen låg mitt inne i byggnaden.........med spel runtomkring.......

Nu blir det frukost på McDonalds och sedan Six Flags St Louis

Hoppas allt är bra där hemma.....kram

1 kommentar:

gladmymlan sa...

Hoho stumpan:) allt väl mä oss här, gött att ni har mysigt å inte behövt min överlevnadshandbok ....än...hehe:))))
Löve o kram på er, mys på!!)