söndag 30 januari 2011

Bäst att döpa detta inlägg till Älskade Anna....

.......annars kanske jag får på nöten.......

Efter att ha varit sjuk i några dagar, med feber, huvudvärk, hosta och ont i kroppen, så är jag uppe på benen igen och på G.......

Igår tog jag tag i lite städning här hemma....kunde verkligen behövas....golven tom skurades....det ni....

Idag skulle egentligen jag och mina två pojkar åkt till borohallen och åkt skridskor, men när den store inte ville så tog Julle och jag och packade ner badkläder och drog till Sävsjö och badade......döm av min förvåning när jag kom dit och hittade världens bästa Sanna och prinsessan Alice i bassängen.....hahaha.....så vi hade lite mys tillsammans....

Nu har jag skjutsat Joel till en kompis, Zeb är hos sin lillkusin och jag fick lite tid för mig själv....gött.....

Imorgon är det dags att åka till jobbet igen också...ska bli skönt att träffa ungarna efter flera dagar med vikarie.....hoppas det har gott bra.....

Hej hopp, hoppas er dag varit bra.....

Förresten, på tisdag släpps Psalm 23.......så till helgen blir det mys med Borgvattnetbrudarna.....

2 kommentarer:

gladmymlan sa...

japp! kanonfin inläggsrubrik:)

tummen upp!:))löve u

gladmymlan sa...

host harkel host host....

var det verkligen Psalm 23!?
moahaha