söndag 16 januari 2011

Trevlig grillkväll.....

......blev det igår med Sanna och dotter.....

Lamm, bacon , karrekotletter, sallad och grillade tortillabröd med ost, stod på menyn....smaskigt värre.....

Joel lekte med Alice och Zebban hade sin kompis Elin här för övernattning......De hade superskoj och mitt gamla dockskåp släpades fram från vinden och där fick Elins petshops och Zebbans gogos bo........

Vi vuxna satt och pratade, skrattade och hade roligt......ända fram till halv elvasnåret när Alice blev trötter och ville hem och narna......då kom goa Anna Panna och skjutsade hem våra gäster......gött att bo nära varandra.....

Hittills idag har jag rotat fram skridskor till Anton och planerat lite resa......har även hunnit med ett antal av Förhäxad........är lite smått förälskad i Cole Turner.....eller Beltazar......

Maken hittade ett häftigt ställe nära Flagstaff som vi bara måste åka till......
Byn heter Sedona och det finns en härlig nationalpark där....Oak creek Canyon.....

Röda klippor överallt som visst ändrar färg från dag till dag.......måste vi helt enkelt se.....

Bästa att skriva om hur underbara Anna är också......det vet säkert ni som läser redan.......men skriver det ändån.......Hon är den bästaste som finns och jag skulle inte klara mig en dag utan att veta att hon finns....älskar henne otroligt mycket.......puss på dig stumpan......

Nu ska jag snart fixa lite käk....hoppas ni har en bra söndag.....

1 kommentar:

gladmymlan sa...

Åh stumpan då:-)* rodnar* fniss tyvärr ä jag inte så underbar vill jag inte påstå men ska försöka bli;-) there's always room for improvement. Löve u!!!