fredag 21 januari 2011

Mysig kaffestund.......

.......med svägerskan, blidde det i eftermiddag......

Lille pöjken har varit snorig och hostig och har fått varit hemma i två dagar nu. Maken och jag har vabbat i omgångar och delat upp dagarna.....

När jag kom hem idag så slängde jag på kaffe och väntade in Anna.......vi har suttit och tjötat och kom in på Usa.....eftersom jag tycker att planeringsstadiet är så kul så fick jag äran att räkna och kolla lite på deras tripp......sköj......

Ikväll blir det afterwork med Sanna och Regina......får se om nån mer hänger på. Det blir bowlingen med en stor saftig räksallad......ska bli så smarrigt....

Igår ringde jag och bokade Psalm 21. En svensk rysare som delvis är inspelad i Borgvattnet....Där var vi och övernattade för snart två år sedan. Det var helt klart den roligaste resan jag någonsin gjort. Vi var fem tjejer som drog upp till Borgvattnet och sov i gamla prästgården. Vi var borta tre nätter (varav en i prästgården). På resan hann vi med 12 landskap och 2 länder.......Det kallar jag att ta vara på tiden....

Hej hopp, nu ska jag kolla Charmed igen....

1 kommentar:

gladmymlan sa...

japp! bästa resan ever:)

tack för all planeringshjälp, gott kaffe, tack för att du är "du",
för att du finns,
för att du ble kär i min knasiga storebrolla,
för att ni flyttade hem från götet igen,
o för att du är så underbar som du är:))
PUSS O KRAM OCH KÄRLEK!