lördag 15 januari 2011

Big Texan Motell



i Amarillo.......
Detta motellet har vi bokat två nätter på under vår tripp......

Motellet har även en texasformad pool....
.


steak
Min make ska få äta på Bix Texan Steakhouse, där man blir bjuden på maten om man äter en 72 pounds steak med tillbehör på 1 timme......


Man kan även beställa skallerorm......den är benig och lite att äta på men om man klagar på maten så får man en levande.......Jag som har sån ormfobi ska nog inte beställa det då.....

2 kommentarer:

gladmymlan sa...

nu börjar det likna nåt!:)
härligt o avis blir jag när jag ser bilderna:))))!!

vad gäller zeb,...herregud hur ska man klara sig utan den roliga ungen i fem veckor:)!
han är helt lovely ääven om jag inte är bäst då...
jag får jobba lite hårdare på att komma på etta-listan helt enkelt!
löve you värry värry möch. men det vet du va?

Ankan sa...

Hua bäst att inte klaga på maten då på det stället...hua rysliga tanke..
Ska bli kuligt & följa denna resa..vill oxå göra den men de blir ett annat årtionde=)
Kramen