fredag 14 januari 2011

Vänner.....

.....är ju helt underbart att ha.... Man kan lita på dem i alla väder och de ställer alltid upp för en när man behöver dem....

Jag har några stycken som ligger mig närmast hjärtat och jag vill bara säga att jag älskar dem så.... Ni är bäst....

Idag har dagen gått fort... Maken var tvungen att dra till jobbet tidigt så jag fick ta ungarna själv... Den äldste trilskades och tjafsade hela tiden och jag fick hota med det ena och det andra... När han sen tog på sig och gjorde som jag sa så frågade jag honom varför han alltid skulle krångla.... Då sa han att han hade funderat på det själv precis när orden kom ur hans mun, men han kunde inte hejda sig.... Han är för go den filuren...

Idag är det 155 dagar tills planet lyfter mot Chicago och route66.... Tiden går så fort... Vi planerar hela tiden, kollar in olika saker att göra längs med vägen... Ungarna måste ju tycka det är kul också.. Vi har bokat några motell och planerar att vara i Flagstaff under firandet av 4 juli...(vilket även är vår bröllopsdag).

Läste även att Cars 2 har världspremiär när vi är på route66 så den måste vi ju se nånstans...

Lovade svägerskan att blogga oftare, annars skulle hon inte läsa min blogg när vi är iväg.... Och det hotet tog tätt.... Det är ju därför jag skaffat en, för att kunna blogga på vägen.....

Nu ska jag snart iväg till bolaget och köpa rött till helgen och grillning med en av mina kära....

Trevlig fredag allihop....

2 kommentarer:

gladmymlan sa...

...host harkel... Märkligt att den store trilskas, här gör han det Allri' ( ja jag vet mycket väääl att aldrig "aldrig" stavas med två L )
vänner... Du ä ju bara bäst, då har man oxå många som vill finnas i din närhet:-)) My sweet little gullecarro;-) klart du ska ha lite viin!
By the way, så talade din store om för oss att ingen, absolut ingen, i hela väärlden, är bättre än du;-)
pöss o kramen!

Carro sa...

Ja jag frågade Zeb om det och han sa att han kunde ju faktiskt inte veta om jag var bäst bland alla hundra miljarders trillioner tjejer som fanns, men han visste att Anna kom sist.....hahahahaha...tror du vi brast ut i skratt när han sa det.........Fast han menade ju inte så, men det lät kul........