tisdag 18 januari 2011

Styrelsemöte....

.......var det visst dags för igår!!!!!!

En av våra prospects i Florafruarna hade bakat semlor och hoppades på att bli fullvärdig medlem, men det gick ju inte.......man måste ju bo på rätt gata.......hahaha.......nej, skämt å sido.........vi hade en trevlig kväll med semlor och kaffe......inga riktiga beslu kunde tas eftersom alla Florafruar inte var där.......

Det var mycket snack om hur vi ska göra med poolen i sommar eftersom vi inte är hemma.....jag tyckte att om vi tömmer den så är det ju ett bra tillfälle för Anna och Johanna att måla om den......måste göras när vi tömmer den nästa gång.......men då ville de visst måla som de ville och det vet jag inte riktigt om vi går med på ;-)........

Idag har min skola spelat Bandyfemman.....två av mina elever är med trots att de bara går i trean......vi vann med 20-0.......alla i laget (utom målis) fick göra mål.....det var skoj.......nu hoppas vi på nästa match......jag är så stolt över mina små barn.....

När jag hämtat Julle var Johanna här........tack för en trevlig pratstund och för att du skjutsade hem min pöjk........Hon är en underbar människa och jag tycker så mycket om henne.......löv u yooo........

På fredag blir det after work på en av de många uteställerna i denna stora stad......hahaha.....hoppas vi hittar nåt som är öppet för oss.....

Nu måste jag servera mina kids mellanmål och sedan åka till Eksjö och hälsa på lille far.....

Hoppas alla haft en trevlig tisdag....

1 kommentar:

gladmymlan sa...

meh? kom vi inte överens om att vi skulle måla en stor bajskorv på botten av poolen!:(

trodde jag var bestämt!:)

bra styrelsemöte tycker jag annars o en bra ordförande...

måste hålla med du va gäller lilla Johanna. tur jag har henne när du åker iväg...ÅH VAD VI SKA UMGÅS UMGÅS MYSA KRAMAS O MYYSA UTAN DEJ:)) moahahahahahahahaha