lördag 22 januari 2011

Leos lekland

Just nu befinner vi oss på Leos lekland. Kände att vi ville göra nåt med barnen och inte bara spara till resan, så det blev e tripp hit. Ungarna har redan flygit in och dem ser vi nog inte på ett tag. Gött att man kan ta med sig mini-Bosse så att man kan planera lite. Har naturligtvis med mig karta över route66 och min guide om saker att gör amed ungarna.......

Igår var jag på afterwork med Sanna, Regina och efter en stund levererades en styck Johanna......Det var trevligt. Jag tog den smarriga räksalladen, som var supergod, men blev dock lite besviken på att räkmängden minskat sedan sist.

Vi drack lite öl pratade med folk. Var mycket folk där och tom några av mina gamla elever som växt till sig. En gammal vän till mig var ordningsvakt så vi tjötade lite. De har visst blivit hotade på bowlingen så de måste ha ordningsvakt på plats för säkerhets skull.

Många ungar var det också.....synd bara att deras föräldrar inte lärt dem att man står i kö om man vill ha nåt och inte bara tränger sig före hela tiden och är oförskämda.....skitungar....skulle mina aldrig göra.....hahaha....attans vicken lång näsa jag fick nu......

Nu ska jag gå och köpa lite kaffe till min goa make.....

By by

Inga kommentarer: